збагачення словника дошкільників експресивною лексикою народних Казок

iРеклама: хостинг в Украине бесплатно

 
   
   - © Руденко Юлія Анатоліївна - монографія - (карта сайта) - теорія і методика дошкільної освіти
 

 
Управление проектами, проектный менеджмент

Освітній портал
Интернет-университет информационных технологий
 


Руденко Аля
стихи >

 

 
 

Список використаних джерел

 

Алла Богуш, Юлія Руденко,
«збагачення словника дошкільників
експресивною лексикою народних Казок»

Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського.- Одеса:
Поліграф, 2005. – 254 с.: 30 іл. – ISBN 966-8788-19-2

Список використаних джерел

    1. Абрамович Г.А. Краткий словарь литературоведческих терминов. –М.: Просвещение, 1985. –207 с.
    2. Алексеева М.М., Яшина В.И. Методика развития речи и обучения язіку дошкольников.: Учеб. пособие для студ. высш. учеб. завед. –3-е изд, стереотип. –М.: Изд-во Центр «Академия», 2000. –400с.
    3. Алиева Т.И. Развитие творческого восприятия литературных прозведений у детей среднего дошкольного возраста: Автореф. дис…канд. педаг. наук: М., 1991. –19с.
    4. Аматьева Е.П. Методика обучения выразительности речи детей старщего дошкольного возраста: Дис…канд. педаг. наук: 13.00.02. –Одесса, 1997. –247 с.
    5. Андросова В.Н. Обучение детей восприятию художественнной литературы // Дошк. восп. –1986. -№2. –с.14-20.
    6. Андросова В.Н. Развитие интереса к поэзии у детей старшего дошкольного возраста в условиях детского сада: Автореф. дис…канд педаг. наук: Алма –Ата, 1969. – 16 с.
    7. Аникин В.П. Народные русские сказки. –М.: Худож. Лит., 1983. –319 с.
    8. Арнольд И.В. Стилистика современного английского языка.- Л.: Высшая школа, 1981. –192 с.
    9. Артемова О.І. Розвиток креативного мовлення молодших школярів. Дисс. кАнд. пед.наук.: 13.00.02. –Одеса, 2001. –210 с.
    10. Артемова Л.В. Театрализованные игры дошкольников: Кн. Для восп. детских садов. –М.:просвещение, 1991. –127 с.
    11. Ахманова О.С. Словарь лингвистических терминов. –М.: Сов. Энциклопедия, 1969. –608с.
    12. Бабич Н.Д. Основи культури мовлення. –Львів.: Світ, 1990. –232 с.
    13. Бавыкина Г.Н. Формирование словаря у детей младшего ы среднего возраста: Автореф. дис… канд. педаг. наук:13.00.01. –Ленинград, 1976. –20 с.
    14. Бакуліна С.Ю. Виховання моральних почуттів молодших школярів засобами казок народів світу: Автореф. дис. канд. педаг. наук: 13.00.07. - К., 2000. –20с.
    15. Бандура О.М., Волошина Н.Й. Українська література. –К.: -освіта, 1997. –384 с.
    16. Барташнікова І.А., Барташніков О.О. Розвиток уяви і творчих здібностей у дітей 5- 7 років. –Тернопіль: Богдан, 1998. –85 с.
    17. Барташникова И.А., Барташников А.А. Учись играя: Тренировка интеллекта. Игры и тесты для детей 5-7 лет. –Харьков: Фолио, 1997. 412 с.
    18. Бахтина В.А. Художественная функция фантастики в русской народной сказке: Автореф. дис… канд. филолог наук: 10.01.09. –Саратов, 1973. –24 с.
    19. Березіна О.М., Павловська Т.О. Мовні ігри та забави: Навчально-методичний посібник. –Тернопіль: Мальва. –ОСО, 1999. –107 с.
    20. Білецький А.О. Про мову і мовознавство: Навчальний посібник для студентів філолг. Фак-в. –К.: Артек, 1997. – 224 с.
    21. Бирюк Л.Я. Обогащение словарного запаса младших школьников в процееесе изучения русской народной сказки: Дис… канд. педаг. наук:13.00.02. –К., 1996. –294 с.
    22. Богуш А.М., Монке О.С. Формування оцінно-етичних суджень у дітей старшого дошкільного віку. –Одеса: ПНЦ АПН України, 2002. –239 с.
    23. Богуш А.М. Дошкільна лінгводидактика. Навчальний посібник. –Запоріжжя: ЛІПС, ЛТД, 2000. –236 с.
    24. Богуш А.М., Орланова Н.П., Зеленко Н.І., Лихолетова В.Н. Методика розвитку рідної мови і ознайомлення з навколишнім у дошкільному закладі. –К.: Вища школа, 1992. – 414 с.
    25. Богуш А.М. Методика навчання української мови в дошкільних закладах: Навчальний посібник. –К.: Вища школа, 1993. –327 с.
    26. Богуш А.М. Речевая подготовка детей к школе. –К.: Рад. шк., 1984. –176 с.
    27. Богуш А.М. Занятия по развитию речи в детском саду саду. –К.: Рад. Шк., 1988. –175 с.
    28. Богуш А.М., Лисенко Н.В. Українське народознавство в дошкільному закладі: Навчальний посібник. –2-ге вид., перероб і доповн. –К.: Вища шк., 2002. –407 с.
    29. БондарО.І. Локативно-посесивні зачини в часовій структурі українських народних казок. –Одеса. -110 с.
    30. Бородич А.М. методика развития речи детей: Учебн. Пособ. Для студ-в пед. ин-тов. –М.: просвещение, 1981. –255 с.
    31. Боса Л.П., Хоменко Л.М. Азбука театру. Ігри – заняття для дітей старшого дошкільного віку. –К.: Навчальний посібник. –22 с.
    32. Боса Л.П., Хоменко Л.М. Мандрівка в книжкове царство. Ігри – заняття для дітей старшого дошкільного віку. –К.: ВФ “Пальміра”, 1998. – 45 с.
    33. Бріцина О.Ю. Українська народна соціально-побутова казка. – К.:Наукова думка, 1989. – 145с.
    34. Брицина О.Ю. Художественная функція фантастики в русской народной сказке. С., 1973. -234 с.
    35. Вавринюк Т.П. Конструкції з прямою мовою в структурі української народної казки: Дис... канд. пед.наук:10.02.01. -–ривий ріг, 1997. –154с.
    36. Вашуленко М.С. теорія і практика навчання української мови в чотирирічній школі: Автореф. дис… д-ра педаг. наук:13.00.02. –К., 1992. –59 с.
    37. Ведерникова Н.М. Русская народная сказка. –М., Наука. –1975. – 135 с.
    38. Величко О.Б. Казка як феномен культури (естетичний аспект аналізу): Дис…канд. філософ. Наук:09.00.04. –К., 1995. –153 с.
    39. Вежбицкая А. Язык. Культура. Познание. Перевод с анг. М.А. Кронгаз. –М.: Рус. Словари, 1996. –416 с.
    40. Виноградов В.В. О теории художественнной речи: Учеб пособ. –М.: Высшая школа, 1971. –240 с.
    41. Виноградов В.В. Проблемы русской стилистики. –М.: Высшая школа, 1981. –320 с.
    42. Виноградов В.В. О языке художественной литературы. –М.: Госполитиздат, 1959. –657 с.
    43. Виноградов В.В. Стилистика. Теория поэтической речи. Поэтика. –М.: Изд-во Акад. Наук СССР, 1963. –255 с.
    44. Винокур Г.О. О языке художественной литературы / Сост Т.Г. Винокур. – М.Высшая школа., 1991. 447 с.          
    45. Витоки мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку: Програма та методичні рекомендації / Укл. А.М.Богуш. –Одеса: Маяк, 1999. –88с.
    46. Водолага Н.В. Театральна абетка. –Донецьк: Лебідь, 2000. –108 с.
    47. Возрастные и индивидуальные особенности образного мышления учащихся// Под ред. И.С.Якиманской. –М.: Педагогика, 1989. –224 с.
    48. Вопросы речевого развития дошкольников / Под ред. О.С.Ушаковой –М.: Изд РАО, 1998. –66с.
    49. Выготский Л.С. Мышление и речь//Избранные психологические исследования. – М. Наука, 1956. –с. 39-38.
    50. Гавриш Н.В. Формирование образности речи старших дошкольников в процессе обучения родному языку: Дис… канд.педаг. наук:13.00.07. –М., 1991. –188 с.
    51. Гавриш Н.В. Художнє слово і дитяче мовлення: Метод. Посібник для вихователів. –Донецьк: ТОВ “Лебідь”, 1999. –170 с.
    52. Гавриш Н.В. Розвиток мовленнєвої творчості в дошкільному віці. –Донецьк: ТОВ «Лебідь», 2001. –218 с.
    53. Гавриш Н.В. Розвиток словесної творчості дітей як педагогічна проблема // Науковий вісник Південнноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського. – Вип 12. –с. 5-12.
    54. Гавриш Н.В. Де беруться казки// Джміль. –2001. -№1. с.3-7.
    55. Гавриш Н.В. Розвиток мовленнєвої творчості в дошкільному дитинстві: Автореф. дис… д-ра наук. – К, 2002. –32 с.
    56. Галкина –Федорук Е.М. Об экспресивности и эмоциональности в языке: Сб. статей по языкознанию: проф Виноградову В.В. в честь 60-летия. –М.: Из-во МГУ, 1958. –124 с.
    57. Гальперин И.Р. Текст как объект лингвистического исследования. – М.: Наука, 1981. –140 с.
    58. Ганич Д.І., олійник І.С. Словник лінгвістичних термінів. –К.: Вища шк., 1985. –360 с.
    59. Гербова В.В. Занятия по развитию речи с детьми 4-6 лет (старшая разновозрастная группа): Кн. Для восп. детского сада. –М.: Просв, 1987. –207с.
    60. Гербова В.В. Особенности формирования словаря детей третьего года жизни: Автореф. дис… канд. педаг. наук:13.00.02. –М., 1971. –17с.
    61. Гирич З.І. Збагачення словникового запасу молодших школярів лексикою творів дитячої літератури ХІХ столітя у процесі вивчення граматико-орфографічного матеріалу:Автореф. дис…канд педаг. наук:13.00.02. –К., 2000.-19с.
    62. Головин Б.Н. Введение в языкознание. –М.: Высш шк, 1983. –231с.
    63. Головин Б.Н. Основы культуры речи: Учеб для вузов по спец. Рус. Язык и литература –2-е изд. Испр. –М.: Высшая школа, 1988. –320с.
    64. Головин Б.Н. Лингвистические основы учения о терминах. –М.: Высшая школа, 1987. –203 с.
    65. Головата А.М. Культура усного і писемного професійного мовлення. Посібник для студентів. –Тернопіль, 1997. – 192 с.
    66. Голуб И.Б. Збагачення словника учнів 5-7 класів власне українською лексикою: Дис…канд.педаг. наук:13.00.01. –К., 1997. –229 с.
    67. Голуб И.Б., Розенталь Д.Э. Занимательная стилистика. –М.: Просвещение, 1968. –206 с.
    68. Голуб И.Б., Розенталь Д.Э. Книга о хорошей речи. –М.: культура и спорт «Юнити», 1997. –268 с.
    69. Гурович Л.М. Понимание образа литературного героя детьми старшего дошкольного возраста (6-7 лет): Автореф. дис... канд. педаг. наук:13.00.01. –Ленинград, 1973. –28 с.
    70. Гусейнов М.М. Фольклор как компонент общественного сознания: автореф. дис…канд. философ. Наук:09.00.01. –М., 1973. –23 с.
    71. Даль В.И. Толковый словарь живого великорусского языка. –М.: Рус. Яз., 1991. –т.4. –638 с.
    72. Диагностика речевогоразвития дошкольников: Научно-метод. Пособие //Под ред. О.С.Ушаковой. –М.: Изд-во РАО, 1997. –136 с.
    73. Дитина. Програма виховання і навчання дітей дошкільного віку/ Наук. керівник О.В.Проскура. –К.: “Освіта”, 1993. –269 с.
    74. Дідук Г.І. Формування в учнів 5-7 класів уміння використовувати мовні засоби емотивності: Дис…канд. педаг. наук: 13.00.02. –Тернопіль, 1998. –199 с.
    75. Дідук Г.І. Вивчення засобів емотивності на уроках української мовиу 5-7 класах. –Тернопіль, 2000. –202 с.
    76. Добромислов В.А. Обогащение активного словарного запаса учащихся //рус. Яз. В школе. –1958. -№3. –25-28.
    77. Дорошенко М.І., Дудик П.С. Вступ до мовознавства. –К.: Вища школа, 1985. –163с.
    78. Дошкільна лінгводидактика. Хрестоматія /Упоряд. А.М.Богуш. В 2-х ч. – К.: Вища школа, 1999.
    79. Дунаєвська Л. Добрий друг казка. Усна народна творчість як виховний засіб// Дошкільне виховання. -№8. –1980. –с.8-10.
    80. Дунаевская Л.Ф. Поэтика украинской народной сказки: Автореф. дис… канд филол. Н.: 10.01.09. –К., 1982. –23 с.
    81. Дунаєвська Л.Ф. українська народна казка. –К.:Вища школа, 1987. –126 с.
    82. Ефимов А.И. Стилистка художественной речи. –2-е изд. Перераб. И доп. –М.: Изд-во Моск ун- та. –1961. –519 с.
    83. Жуковская Р.и. Чтение книги в детском саду. М. Учпедгиз. 1955. -104 с.                           
    84. Заняття з розвитку рідної мови дітей старшого дошкільного віку. /Ред А.М.Богуш. –К.:Рад шк., 1980. –158 с.
    85. Занятия по развитию речи в детском сад. –К., М.: Совершенство. //Под ред. О.С.ушаковой, 1998. 211 с.
    86. Запорожец А.В. психология восприятия ребенком дошкольником литературного произведения //Изб. Психологические труды.: В 2-х т. –М.: Пед-ка. –1986. –Т.1: Психическое развитие ребенка. –320 с.
    87. Збельська Н., Карпуніна Л. стара казка на новий лад//Дошкільне виховання. –2001. -№5. –с. 26-28.
    88. Зенковский В.В.психология детсва. –М.:Академия, 1996. –346 с.
    89. Иваненко А.П. Словарная работа с детьми четвертого года жизни: Автореф. дис… канд. педаг. наук:13.00.01. –М., 1971. –19 с.
    90. Іванішин В., Радевич –Винницький Я. Мова і нація. –Дрогобич:Відродження, 1994. 218 с.
    91. Ильяш М.И. основы ультуры речи: Уч. Пособие. –К.: Вища школа, 1984. –187 с.
    92. Илькова А.П. Педагогические условия включения пословиц и поговорок в систему развивающей работы с дошкольниками. Автореф. Дис. К-та пед. Наук. 13.00.01. –М., 2001. -21 с.
    93. Карпинская Н.С. Художественное слово в воспитании детей. –М.: Педагогика. –1972. –149с.
    94. Кербелите Б.Пю историческое развитие структур и семантики сказок: На материале литовских волшебных сказок: автореф. дис… д-ра фолог. Наук: 10.01.09. –М., 1989. –44 с.
    95. Кирста Н.Р. Методика використання поетичної спадщини Марійки Підгірянки в лексичній роботі з дітьми старшого дошкільного віку: Дис…канд. педаг. наук: 13.00.02. –Одеса, 1997. –189с.
    96. Коваль А.П. Практична стилістка сучасної української мов. –К.: Вища школа, 1978. –378с.
    97. Коваль А.П., Коптілов В.В. Крилаті вислови в українській літературній мові. –К.: вища школа, 1982. –287 с.
    98. Ковалев В.П. Языковые выразительные средства русской художественной прозы. Дис. Канд. Филолог наук. –Херсон, 1974. -371 с.
    99. Ковальчк М. Українська мова в казках //Початкова школа. –1999. - №4. –с.12-14.
    100. Кожина М.Н. О языковой и речевой экспрессии и ее экстралингвитситческом обосновании. –Ростов на Дону, 1987. с.8-17.
    101. Кожуховська Л.П. збагачення мовлення учнів 5- 7 класів українською фразеологією. –К., 1999. –194.с.
    102. Колунова Л.А. Сказки старших дошкольников. //Детское творчество//Под ред. З.В.Лиштван.: Сб. статей. –Ростов на Дону, 1972. –с 54-61.
    103. Колунова Л.А. работа над словом в процессе развития речи детей старшего дошеольного возраста:Дис. канд. педаг. наук. –М., 1993. –173с.
    104. Коник В.І. Розвиток словника молодшого дошкільника: Дис… канд. педаг. наук:13.00.01. –К., 1969. –168 с.
    105. Конина М.М.. влияние народной сказки на творчество старших дошкольников:Дис…канд.педаг. наук. –М., 1979. –204 с.
    106. Конка И.С. Карельская сатирическая сказка. –М.: -Л: Наука, 1965. –125 с.
    107. Коротич Т.А. сравнительно-сопоставительный анализ функций цвето-светосочетаний в сказочном и библейском текстах (на материале французской фантастической сказок и евангелие): Дис…канд. филог. Наук, 10.02.05. –К., 1992. 220 с.
    108. Коршун Т.В. відбір лексики для початкового етапу засвоєння української мови (у школі з російською мовою викладання):Дис…канд.педаг. наук. 13.00.02. –К., 1995 – 204 с.
    109. Костомаров В.Г. Культура речи и стиль. –М. –1960. –71с.
    110. Кочерган М.П. Загальне мовознавство: Підручник для суд-в філолог. Вузів. –К.:Академія, 1999. –288с.
    111. Кочерган М.П. вступ до мовознавства: підручник для студ-в філолог. Спец. Вищих навч. Закл. Освіти. –К.: “Академія”, 2000. –368 с.
    112. Краткий психологический словарь /Под ред А.В.Петровского. –М.: Политиздат, 1985. –431 с.
    113. Крутій К.Л., Лопатинська Н.А., Маковецька Н.В. Вчимося мови та розмови, або українська мова разом і з матусею. – запоріжжя: просвіта, 1999. –336с.
    114. Крутій К.Л., білан О.І. Використання схем моделей у лексико-граматичній роботі з дітьми дошкільного віку. –Львів, 1997. –42.с.
    115. Кудыкина н.В. Формирование словаря детей в сюжетно-ролевой игре: Старший дошкольный возраст: Дис… канд. педаг. наук: 13.00.01. –К., 1980. –183 с.–151 с.
    116. Куксова Н.А. художественное чтение в детском саду: Пособие для педагогов дошкольных учреждений// Мн.:Университетское, 2001. –157с.
    117. Кулибчук Л.М. Розвиток образного мовлення учнів 5-7 класів: Дис…канд.педаг. наук:13.00.02. –Одеса, 1999. – 260 с.
    118. Кулик М. Нетрадиційна робота з казкою.// Дошкільне виховання. –2002. -№12. –с 14-15.
    119. Куршева Г.А. Мордовский фольклор как средство развития словесного творчества старших дошкольников: Автореф. М.: 1997. –23с.
    120. Лавриненко С.Т. Мовна картина світу в українській фантастичній казці: Дис…канд. філолог. Наук: 10.02.01. –Одеса, 1995. 357 с.
    121. Лаврентьева Г.П. Культура общения дошкольников. –К.:Рад шк.,1988. –128 с.
    122. Лазаренко Н.І. Лексико-стилістичні вправи під час вивчення прикметника в з класі// Початкова школа. -1991. № 12. с.24-49.
    123. Ласунова С.В. Розвиток описового мовлення старших дошкільників засобами української народної іграшки: Автореф. дис…канд.педаг. наук:13.00.02. –Одеса, 2000. –20с.
    124. Леонтьев А.А. Язык, речь, речевая деятельность.: М.:Просв, 1969. – 212 с.
    125. Леонтьев А.А. Слово в речевой деятельности. –М.: Наука, 1965. –245 с.
    126. Лесін В.М. Словник літературознавчих термінів. –К.: Рад шк., 1985. – 250 с.
    127. Лингвистический энциклопедический словарь //Ред. В.Н.Ярцева. –М.:Сов. Энциклопедия, 1990. –636 с.
    128. Литвиненко С.А. Українська народна казка як засіб гуманістичного виховання дітей дошкільного віку: Дис…канд педаг. наук: 13.00.04. –Рівне, 1994. –156с.
    129. Лопатина А., Скребцова М. Сказки о буквах и словах. –М.: “Сфера”, 1998. –572 с.
    130. Лукьянова Е.Г., Лукьянов С.А., Мещерякова М.И. Зарубежная литература в таблицах и схемах. – Х.: Академия, 1999. –136 с.
    131. Луцан Н.І. Методика розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку за текстами українських народних ігор: Дис…канд. педаг. наук:13.00.02. –Одеса, 1995. –185 с.
    132. Луцан Н.І. Мовленнєвий розвиток дітей старшого дошкільного віку // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. – 2000. –Вип. 3. –С.29-37.
    133.  Луцан Н.І. Мовленнєва діяльність як психолого-педагогічна проблема // Науковий вісник ПДПУ ім. К.Д.Ушинського. – Одеса, 2000. –Вип 8. – с 161-166.
    134.  Луцан Н.І. Креативне мовлення в дошкільній лінгводидактиці // Наука і освіта . –2002. - № 2. –С. 98-102.
    135. Лурия А.Р. Основные проблемы нейролингвистики. –М.: И-во МГУ. 1975. –253 с.
    136. Лурия А.Р. Язык и сознание /Под ред. Е.Д.Хомской. –М.: Изд-во МГУ, 1979. –307 с.
    137. Луценко І.О. Інтерференція і транспозиція у засвоєнні дітьми дошкільного віку ленксики української мови. –Автореф. дис…канд. педаг. наук. 13.00.02. –К., 1994. –24 с.
    138. Львов М.Р. Риторика. –М.: Академия, 1999. –256с.
    139. Лямина Г.М. Развитие речи детей раннего возраста. –М.:Просвещение, 1964. –111с.
    140. Ляховська Ю.С. активізація словника дітей старшого дошкільного віку: Автореф. дис…канд.педаг. наук. –М., 1969. –19 с.
    141. Ляховская Ю.С. Особенности словаря старших дошкольников //Дошкольное воспитание. –1967. № 9. –с27-31.
    142. Маковецька Н.В. Навчання старших дошкільників суфіксального творення іменників і прикметників (на матеріалі емоційно-експресивної лексики): Дис…канд. педаг.наук. –Одеса. –2000. –201 с.
    143. Маковецька Н.В. До проблеми активізації емоційно-експресивної лексики в мовленні дітей дошкільного віку//Наука і освіта. Науково-практичний ж-л південного наукового центру АПН україни. –1998. № 1.- с.85-88.
    144. Маковецька Н.В. Емоційно-експресивна лексика6 понятійний аппарат// Розвиток творчих здібностей дітей засобами мовлення/ Зб. наук. пр. –Вип 11. –К., -Запоріжжя, 1998.-с.25-34.
    145. Малятко. Програма виховання дітей дошкільного віку. –К., 1999. –286 с.
    146. Мамчур Л. твори – мініатюри та казки у методичній спадщині В.О.Сухомлинського. –Початкова школа. № 6. –с.11-13.
    147. Мацько Л.І., Мацько О.М., Сидоренко О.М. Українська мова: нвчальний посібник. –К.: Либідь,19998. –416 с.
    148. Методика навчання рідної мови в середніх навчальних закладах /За ред М.І.Пентилюк: Підручник для студ-в – філологів. –К.: Ленвіт, 2000. –264 с.
    149. Методика развития речи детей дошкольного возраста: учеб. Пособие для уч-ся дошк. пед уч-щ //ЛюП.Федоренко, Г.А.Фомичева, В.К.Лотарев, А.П.Николаичева. –2- е изд., дораб. –М.: просв, 1984. –240 с.
    150. Мишанич С.В. Усні народні оповідання. –К., 1986. –327 с.
    151. Новий тлумачний словник української мови. У 4 –х т. укл. В.Яременко, О.Сліпушко. Т. 1. –К.:Аконіт, 1999. –910 с.
    152. Новий тлумачний словник української мови. У 4 –х т. укл. В.Яременко, О.Сліпушко. Т. 2. –К.:Аконіт, 1999. –911 с.
    153. Новий тлумачний словник української мови. У 4 –х т. укл. В.Яременко, О.Сліпушко. Т. 3. –К.:Аконіт, 1999. –927 с.
    154. Насруллаєва Н.Н. Влияние содержания языковых средств народной сказки на образность и выразтельность реи старших дошкольников. На материале таджикских народных сказок.: Дис… канд. педаг. наук:13.00.01. –К., 1981. –181 с.
    155. Національна доктрина розвитку освіти України у ХХ столітті. –К.:Шкільний світ, 2001. –23с.
    156. Негневицкая Е.И., Шахнарович А.М. Язык и дети. –М.: Наука, 1981. –111 с.
    157. Непомнящая И.Н. Методика использования лингводидактических идей Е.И.Тихеевой в обогащении бытового словаря детей старшего дошкольного возраста:Дис…канд.. педаг. наук:13.00.02. –Одеса, 1996. –181 с.
    158. Никифоров А.сказка, ее бытование и носители. –1928. - 55с.
    159. Нікулін Н.И. сказки народов мира. –М.: Правда, 1987. - 640 с.
    160. Новотворцева Н.В. Развитие речи детей. –Ярославль: Академия развития, 1996. –240 с.
    161. Ожегов С.И. Словарь русского языка. Под ред. Н.Ю.Шведовой. –20 –е изд., стереотип. –М.: Рус. Яз., 1988. –750 с.
    162. Олійник Г.А. Виразне читання. Основи теорії. Посібник для вчителів. –Тернопіль: навчальна книга. –Богдан, 2001. –224 с.
    163. Омеляненко А.В. До проблеми використання української народної казки як засобу мовленнєвої твлрчості. –Бердянськ. 2000. –с.37-44.
    164. Пабат В.В. Формування естетичних почуттів дітей дошкільного віку засобами української народної казки:Дис…канд. педаг. наук613.00.01 –К., 1997. –216 с.
    165. Пабат В.В. Естетична палітра казок про тварин.//Початкова школа. –1994. №5. –28-30.
    166. Пабат В.В. чарівний світ казки. //Початкова школа. –1994. -№11. С 16-18.
    167. Панков В.И. Ваши помощники книги. Пособие для восп. дет. Сада. –М.: Просв, 1978. –128 с.
    168. Парандовский Я. Алхимия слова //Сост С.Белзы. –М.: Правда, 1990. –656 с.
    169. Пашковская Н.А., Иваницкая Г.М., Симоненкова Л.Н. Развитие речи учащихся. –К.:Рад шк., 1983. –199 с.
    170. Пащенко М.В. Метафоризація в романі “Вершники” Ю.І.Яновського: автореф. дис…канд. філолг. Наук. –Одеса, 1990. –20 с.
    171. Педагогічний словник /під ред С.Гончаренка. –К.: Дибідь. –326 с.
    172. Пелешок Е., Шевчук Т. Робота над засобами виразності на уроках читання //початкова школа. –1998. -№12. –с.12-14
    173. Пентилюк М.І.Культура мови і стилістика. –К.: Вежа, 1994. –240 с.
    174. Підготовча до школи група в дошкільному закладі: методичний посібник. –К.:Рад. Шк., 1989. –432 с.
    175. Пономарів О.Д. стилістика сучасної української мови: Підручник. – Тернопіль: навчальна книга. –Богдан, 2000. –248 с.
    176. Потебня О.О. Эстетика и поэтика. – М.: Ис-во, 1976. –189 с.
    177. Потоцька Т.Ф. словообразовательная работа как средство обогащения лексического запаса младших школьников: Дис.канд. педаг. наук:13.00.02. –К., 1984. –207 с.
    178. Придумай слово: Речевые игры и упражнения для дошкольников// под ред. О.С.Ушаковой. –М., просв, 1996. –192 с.
    179. Пропп В.Я. Морфология волшебной сказки. Историческиекорни волшебной сказки. Собр. Трудов В.Я.Проппа. научн ред. Н.В.Пешкова. –Из-во «Лабиринт». –М., 1998 . 512 с.
    180. Пешковский А.М. избранные труды. –М: учпедгиз, 1959. –252 с.
    181. Развитие речи и творчества дошкольников.: Игры и упражнения, конспекты занятий//Под ред. О.С.Ушаковой. –М.:ТЦ «Сфера», 2001. –144с.
    182. Развитие речи детей дошкольного возраста:пособие для воспитателя детского сада // под ред. Ф.А.Сохина. – 3-е изд., испр.и доп.. –М.: просвещение, 1984. –223 с.
    183. Речь и речевое общение детей /А.Г.арушанова. –М.: Мозаика. –Синтез, 1999. 212 с.
    184. Реформаторский Л.А. введение в языковедение.: Учебник для студ-в высш. Учебн. Завед. // Ред В.А.Виноградов. –М.: аспект Пресс, 1996. –536с.
    185. Рожко Л.П. Епітет в українській поезії:Дис…канд. фіоллг. Наук. –Львів, 1962. –218 с.
    186. Розенгарт –Пупко Г.Л. Формирование речи у детей раннего возраста. –М., 1963. –188с.
    187. Розенталь Д.Э., Теленкова М.А. Словарь – справочник лингвистических теминов. –М.: Просв., 1976. –543 с.
    188. Розенталь Д.Э. культура речи. –М.: Из-во Моск. Ун-та, 1964. –304с.
    189. Розенталь Д.Э. Практическая стилистика рус. Яз. – М.: высш. Шк., 1987. –398 с.
    190. Рошияну Н. Традиционные формулы сказки. –М., Наука, 1974. – 102 с.
    191. Рубинштейн С.Л. проблемы общей психологии. –М.: просв, 1973. –433 с.
    192. Русанівський В.М. Культура української мови. –К.: Либідь, 1990. –304 с.
    193. Савельева Н.П. Обогащение словаря детей старшего дошкольного возраста в процессе трудового воспитания: Автореф. дис…канд педаг. наук. –М., 1967. –24 с.
    194. Савушкина Е.В. Развитие образной речи страших дошкольников в процессе восприятия произведений изобразительного искусства:Дис. канд. педаг. наук. М., 1994. – 154 с.
    195. Сасина В.П. слоообразовательные компаративные структуры в русской поэзии ХХ века.//Высник житомирського пед. ын-ту. –Житомир, 1998. Вип 2. – с 92-99.
    196. Святчик К.В. Прагматичний потенціал експресивного слова і його реалізація в рочійській газетній комунікації: Дис… канд. педаг. наук.: 13.00.02. –К.., 1997. –247 с.
    197. Семез А.А. Казка як засіб виховання моральних цінностей школярів у спадщині В.О.Сухомлтнського /Василь Сухомлинський і сучасність: Мат-ли третіх всеукраїнських педагогічних читань// Упоряд М.Я.Антонець. –К., -Черкаси –Умань, 1996. –Вип 3. С 41-102.
    198. Семенюк В. Український дитячий фольклор // Початкова школа. –1997. -№ 11. С.16-17.
    199. Синицына Е. Игры и упражнения со словами. –М.: ЮНВЕС, 2000. 176с.
    200. Словарь символов / Ред. Керлот Хуан Эдуардо. –М., REEL –book. –1994. –608 с.
    201. Словник іншомовних слів. –М.: рус. Яз.. 1986. –608 с.
    202. Смага А.А. особенности понимания смысловой стороны слова детьми пятого года жизни:Дис…канд. педаг. наук. –М.:, 1992. –165с.
    203. Смирницкий В. Значение слова. Вопросы языкознания. –1995. -№2
    204. Соловьева О.И. восприятие русской народной сказки детьми старшего дошкльного возраста: Дис… канд. педаг. наук. . –М., 1946. –120 с.
    205. Сомкова О.Н. Формирование творческих умений у детей 5-6 лет в процессе освоения художественных речевых образов: Дис… канд. педаг. наук:13.00.01. –П., 1987. –18 с.
    206. Сорокотенко О.В. Литературная сказка: сопоставительный и типологический аспекты: Дис… канд. филолог. Наук: 10.02.15. –Симферополь, 1995. 276 с.
    207. Соссюр де Фердинанд. Курс загальної лінгвістики / ред. А.Корнійчук. –К.: Основи, 1998. –324 с.
    208. Соссюр де Фердинанд. Труды по языкознанию: пер. с фр /под ред. А.А.Холодовича. –М.: Прогресс, 1977. –696 с.
    209. Старша група в дитячому садку: Метод. Посібник. –К.: Рад шк. –1990. –416 с.
    210. Старжинська Н.С. Методика розвіцця роднага маулення. –Мінск, 1998. –286с.
    211. Струганець Л. Теоретичны основи культури мовлення. –Тернопыль, 1997. –96 с.
    212. Струнина Е.М. Работа над смысловой стороной речи в процессе развития речи дошкольников в детском саду:Дис… канд.пед. наук. –М., 1984. –132с.
    213. Суторміна О. З нами казка йде до школи //Дошкольное воспитание. –2001. -№3. –с. 26-30.
    214.  Сухомлинський В.О. Вибрані пед. твори. У 5 т. – К.:Рад. Шк.- 1977. – т 3. –с.184.
    215. Сучасна українська літературна мова //За ред. А.П.Грищенка – К.: Вища шк. –1997. –492 с.
    216. Сучасна українська літературна мова: За ред. М.Я. Плющ. –К.:Вища шк., 1994. –413 с.
    217. Таллер Л.А. Здравствуй, книга. –Мн.: Нар. Асвета, 1987. 112 с.
    218. Телия В.Н. Конотативный аспект семантики номинативных единиц. –М.: Наука, 1986. –143с.
    219. Теорія і практика лінгвістичного аналізу художнього тексту /Ред В.В.Мельничайко. –Тернопіль.: Лілея. –1997. 172с.
    220. Тихеева Е.И. развитие речи детей (раннего дошкольного возрата): Пособие для восиптателей детского сада /Под ред. Ф.А.Сохина. – 5-изд. –М.: Просв., 1981. –159 с.
    221. Трунова В.А. Розвиток мовлення молодших школярів в умовах білінгвізму. –К.:Вища школа. –2001. –96 с.
    222. Туров М. Про злого Колобка та добру лисицю. Виховуємо творчу особистіть. //Дошкільне виховання. –2001. -№3. С.22-23.
    223. Туров М. Створи свою казку//Дошкільне виховання. –1997. -№9. С.11-12.
    224. Українські народні казки: Для дошкільного та молодшого шкільного віку/ ред І. Вишенський. –К.:Промінь, 2000. -112 с.
    225. Українські народні казки/ ред. К.А.Єрохіна. –Харків:Промінь, 2000. 110 с.
    226. Українські народні казки: /Ред. О.А.рогінська. –Донецьк: сталкер, 1999. –448 с.
    227. Українські народні казки:. –Х.: Єдінорог, 1999. –319 с.
    228. Українські народні казки. Для дошкільного та молодшого шкільного віку/ Упоряд. О.Голубенко. –Одеса: Оптімум, 2000. –96с.
    229. Українське народознавство в дошкільному закладі: навальний посібник. –К.:Вища школа. –1994. –398 с.
    230. Українські народні казки: //Упоряд. Т. Качалова, О.Шевченко. –К.: Школа. –1999. –188с.
    231. Українські народні казки //За ред. Рафеєнко В.В. –Донецьк: ВКФ “БАО”, 2000. 416 с.
    232. Українські народні казки //Ред. З.Л.Каменецька. –К.: “АВДІ”. –2000. -111с.
    233. Українська мова. Енциклопедія. /Ред. Русанівський В.М., Тараненко О.О. – К.– 2000. – 752 с.
    234. Українська мова /За ред П.С.дудика. –К.: вища школа, 1988. – 381с.
    235. Ушакова О.С. Речевое воспитание в дошкольном детсве. Развитие связной речи: Дис… д-ра педаг. наук:13.00.06; 13.00.07. –М., 1996. –460 с.
    236. Ушакова О.С. развитие речи дошкольников. –М.: Изд-во ин-та Психотерапии, 2001. –240 с.
    237. Ушакова О.С., гавриш Н.В. Знакомим дошкольников с художественой литературой: Конпекты занятий. –М.: ТЦ «Сфера», 1998.-224с.
    238. Усова А.П. Обучение в детском саду. М.: Просвещение, 1984. –176 с.
    239. Ушинский К.Д. Избранные педагогические произведения. М.: просвещение, 1968. –557 с.
    240. Федоров А.И. Образная речь / Отв. Ред. К.А.Тимофеев. –Новосибтрск: Наука, 1985. –119с.
    241. Фесенко Л.І. Українська народна казка як засіб розвитку зв?язного монологічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку: Дис…канд педаг. наук:13.00.02. – Одеса, 1994. –176 с.
    242. Фесюкова Л.Б. Воспитание сказкой: Для работы с детьми дошкольного возраста. –Харьков.:Фолио, 1996. –464 с.
    243. Фесюкова Л.Б. словарная работа в подготовительной группе// Дошк. восп. –1972. -№12. –с.58-61.
    244. Харченко В.К. Разграничение оценочности, образности, экспрессии и эмоциональности в семантике слова // Русск. Язук в школе, 1976. №3. с.66-77.
    245. Хланта И.В.Украинская социально-бытовая сказка. –К., 1976. –210с.
    246. Хоменко В.І. Фразеологічний склад українських народних казок, записаних на Полтавщині: Дис…канд.педаг.наук. –Дніпропетровськ, 1957.
    247. Хрестоматия по детской литературе: Учеб пособие для учащихся пед. уч-щ/Ред. Е.С.Зубаревой. –М.:Просв., 1988. –463 с.
    248. Хруцька Н.В. Динаміка стилістичної маркованості лексики російської мови (на матеріалі російської лексикографії 50-х – 80 –х років ХХ сторіччя): Автореф. дис… канд. філолг. Наук:10.02.02. –К., 1998. - 20с.
    249. Циванюк Н.О. Особенности понимания сказки у детей от трех до пяти лет: Автореф. дис…канд педаг. наук. –М., 1953. 24 с.
    250. Чабаненко В.А. Основи мовної експресії. –К.: Вища школа, 1984. –167с.
    251. Циганюк І.Б. функціонально-стилістичні особливості займенників у поетичному тексті // Науковий вісник ізмаїльського державного педагогічного інституту. –Ізмаїл, 2001. с.198-206.
    252. Чабаненко В.А. Теоретичні засади дослідження експресивних засобів української мови // Мовознавство. –1984. № 2. С.13.
    253. Чепелюк Н.І. Збагачення словникового запасу учнів початкових класів дієслівними формами: Дис… канд. педаг. наук:13.00.02. –Одеса, 2001. – 247 с.
    254. Черкун Л.И. Многозначные слова и их функции в художественной речи. //Сб. научн. Ст.- Херсон: ХДПИ, 1999. –Вип 3.- с.49-53.
    255. Шабліовський В.Є. Поетико-стильові традиції східнослов?янської та східноукраїнської фантастичної казки (спільне та специфічне. Контактні зв?язки): Дис…канд.філолг. наук.:10.01.07. –К.. 1997. 141с.
    256. Шаповал Л. Казка як засіб формування екологічних знань //Початкова школа. –1999. № 1. –с 24-25.
    257. Шибицкая А.Е. Влияние русского народного фольклора на сочинение сказок детьми. Сб.: Худ. Тв-во и ребенок /Под ред. Н.А.Ветлугиной. –М.: Педагогика, 1972. –285.
    258. Шевчук С.В. Семантико - синтаксическая структура сложноподчиненного предложения с придаточным времени: Автореф. дис…канд педаг. наук. 10.02.02. – К.: 1990. –18 с.
    259. Щерба Л.В. Языковая система и речевая деятельность. Л.:наука, 1974. -428 с.
    260. Якименко С.І. Казка у навчально-виховному процесі. –Початкова школа. –1988. -№2. – с.31-35.
    261. Якименко С.І. Формування основ світогляду у дітей молодшого шкільного віку засобами казки: теорія і практика. –К., 1999. –150с.
    262. Яшина В.И. Словарная работа с детьми пятого года жизни: Автореф. дис…канд. педаг. наук: 13.00.07. –М., 1975. – 20 с.

     

    ЗМІСТ

    Tenet Banner System