збагачення словника дошкільників експресивною лексикою народних Казок Реклама: хостинг в Украине бесплатно  
   
   - © Руденко Юлія Анатоліївна - (карта сайта) - теорія і методика дошкільної освіти
 

 
Освітній портал
Интернет-университет информационных технологий

Руденко Алина - стихотворения
Руденко Аля
стихотворения >

 

 
 
 

Тема 2. Теоретичні засади лівшества.

План.

  1. Вступ
  2.  Психологічні закономірності процесі розвитку ліворуких дітей.
  3. Психофізіологічні засади лівшества
  4. Врахування психологічного статусу дітей з наявністю фактора лівшества в процесі навчання в дошкільному закладі і школі.

Література:

  1. Безруких М.М. Леворукий ребенок в школе и дома. – Єкатеринбург, 2004. -300 с.
  2. Чуприков А. Если ребенок – левша от природы.  М. 2000. с.56 с.
  3. Чуприков А. Ліворука дитина: яка вона // Дошкільне виховання, 1996. № 6. с18-19.
  4.  Єрємєєва В. Ваша дитина лівша? // Дошкільне виховання., 1995 р. - № 1. с 8-9.
  5. Семенович А.В. Эти невероятные левши: Практическое пособие для психологов и родителей. –М.: Генезис, 2005. -250с.

Адаптивність та адекватність ліворукої дитини до соціокультурного оточення. Вроджені та набуті здібності. Вплив вроджених здібностей на розвиток ліворукої дитини.

Дефіцит емоційного –особистісного контакту з батьками як негативний фактор у вихованні ліворукої дитини. Етапи гармонізації розвитку лівшей.

Природничі засади лівшества. Структура та прояви феномена лівшество.

Основні поняття: генетичне лівшество, гени, генотип, спадковість.

Генетичне лівшество - відображення функціональної організації нервової системи (головного мозку).

Гени - відповідають на декілька ознак, за групу ознак.

Генотип - визначає не фіксований набір ознак, а норму реакції, тобто репертуар можливих відповідей індивіда на дії оточення.

Спадковість – безліч потенцій. Яка частина з них буде реалізованою визначається факторами оточення, можливостями індивіда.

зміст ... назад ... далі