збагачення словника дошкільників експресивною лексикою народних Казок Реклама: хостинг в Украине бесплатно  
   
   - © Руденко Юлія Анатоліївна - (карта сайта) - теорія і методика дошкільної освіти
 

 
Освітній портал
Интернет-университет информационных технологий

Руденко Алина - стихотворения
Руденко Аля
стихотворения >

 

 
 
 

Тема 3. Спільна робота дошкільного закладу і сімї з підготовки ліворуких дітей до школи

План

  1. Проблеми навчання лівшей і правшей. Емоційні складові зниження імунітету ліворуких дітей.
  2. Засвоєння  навичок дітьми з різним типом профілю
  3. Особливості спілкування і виховання ліворуких дітей
  4.  Розвиток здібностей ліворуких дітей як запорука успішного навчання в школі. Використання комплексної програми розвитку з ліворукими дітьми 5-6 років.

Література :

  1. Безруких М.М. Леворукий ребенок в школе и дома. – Єкатеринбург, 2004. -300 с.
  2. Безруких  М.М. Прописи для первоклассников с трудностями обучения письму и леворуких детей. – М.: Ювента, 2005. -80с.
  3. Николаева Е.И. Леворукий ребенок: діагностика, обучение, коррекция. –Детство –Пресс, 2005. -128с.
  4. Майская А.. Ребенок – левша: как достичь гармонии с «правым» миром. Питер, 2006. -96с.
  5. Семенович А.В. Эти невероятные левши: Практическое пособие для психологов и родителей. –М.: Генезис, 2005. -250с.
  6. Терехова Т.Н. Прописи для леворуких детей 5-6 лет. М., Росмен, 2006 .

Основні логічні помилки відношення батьків до проблем ліворукої дитини: псевдодемократичне відношення до бажань дитини; високі коливання амплітуди маятника батьківської любові (від вимог до дитини як до дорослого до відношення як до немовляти).

Вправи на формування навичок уваги та подолання  стереотипів поведінки. Масаж і самомасаж. Оптимізація мовних процесів . Їх взаємозв’язок з іншими психічними процесами. Пальчикова гімнастика. Механічна гімнастика для рук. Оптимізація мовних процесів, письма та читання. Розвиток фонематичного слуху. Оптимізація словникового запасу ліворуких дітей в дошкільному закладі та сімї. Формування просторових уявлень маркування лівої руки вправи на розвиток  навичок малюнка, конструювання та копіювання. Графічні схеми та диктанти. Логіко-граматичні мовні конструкції. Тактика вихователя на тимчасові невдачі ліворукої дитини. Сприйняття ліворукості як обов’язково заданої природою підвищеної емоційності, геніальності.

зміст ... назад ... далі